اخبار رستلینگ به تاریخ 9 دی 1393
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اخبار رستلینگ به تاریخ 9 دی 1393
نوشته شده در سه شنبه 9 دی 1393
بازدید : 1101
نویسنده : صادق

.:: برنده قرعه کشی بانک / سری ششم قرعه کشی بانک ::.

در ششمین قرعه کشی بانک کشتی گیر کودی رودز برنده شد و یک ایتم بدل فینیشر دریافت کرد. سری هفتم قرعه کشی بانک در تاریخ 1393/11/04 برگزار خواهد شد.

.:: انتقام براک لزنر از باتیستا  ::.

ماجرای درگیری براک لزنر و باتیستا مربوط به 9 ماه پیش است که این دو کشتی گیر در پی پر ویو اکستریم رولز در یک مسابقه استیل کیج روبروی یکدیگر قرار گرفتند و باتیستا با بستن دست های براک لزنر او را به مدت 9 ماه مصدوم و از کمربندش دفاع کرد. پس از پیروزی باتیستا در اکستریم رولز ، او به عنوان شایسته ترین قهرمان کمپانی انتخاب شد.

پس از 9 ماه با بازگشت شوکه کننده براک لزنر ، پائل هیمن خواستار مسابقه استیل کیج دوم بین براک لزنر و باتیستا شد و باتیستا نیز قبول کرد. در این مسابقه براک لزنر با بستن دست های باتیستا او را به شدت مصدوم کرد و برنده مسابقه شد.

باتیستا نیز در این مسابقه مصدوم شد و حضور بعدی او قبل از رسلمنیا خواهد بود.

.:: زمان بازگشت سی ام پانک ::.

سی ام پانک که در تی ال سی موفق به شکست آندرتیکر شد ، در شوء راء بعد از تی ال سی اعضای گروهش ( شیمس ، کودی رودز ، گلداست ، گریت کالی و تایتوس اونیل ) را دعوت کرد و از آنها بابت اینکه همراهی اش کردند تشکر کرد اما درست در لحظه آخر شیمس بروگ کیک رو روی سی ام پانک اجرا کرد و زیردست های سی ام پانک به او خیانت کردند.

در این ماجرا سی ام پانک مصدوم شد و حضور بعدی او یک شوء قبل از رویال رامبل خواهد بود...وی در رویال رامبل نیز مقابل شیمس بر سر کمربند myppv مسابقه دارد.

.:: افراد حاضر در رویال رامبل / برنده احتمالی رویال رامبل ::.

در حال حاضر 18 کشتی گیر برای رویال رامبل 30 نفره قطعی شده اند...12 نفر دیگر نیز اعلام نخواهد شد و به عنوان سوپرایز وارد رینگ می شوند. از بین این 18 کشتی گیر ، کشتی گیران زیر شانس بیشتری برای پیروزی در رویال رامبل دارند.

شان مایکل - جان سینا - رندی اورتن - ادج - رومن رینز - دین امبروز

12 کشتی گیر دیگر نیز اضافه خواهند شد که اعضای آن فقط در خود مسابقه مشخص می شوند...

.:: صحبت های جنجالی بری وایت ::.

صحبت های فوق العاده و جنجالی بری وایت موجب شد تا دنیل براین احساس خطر بیشتری نسبت به حریفش در رویال رامبل داشته باشد. بری وایت در راء این هفته طولانی ترین صحبت تاریخ کمپانی مجازی را زد. قبل از او ، طولانی ترین صحبت مربوط به استون کلد و جان سینا قبل از سامرسلم بود.

بری وایت در صحبت هایش اعلام کرد که تا زمانی که کمربند را از براین نگیرد به استوری با او پایان نمی دهد. بنابراین استوری بری وایت و براین زمانی پایان می یابد که بری وایت قهرمان کمربند سنگین وزن شود.به علاوه او اعلام کرد که به زودی کاری می کند تا دنیل براین عضو گروه وایت فمیلی شود و این امکانش هست که براین در آینده عضو این گروه شود...

.:: تکلیف کمربندهای درجه 2 ::.

کمربندهای درجه 2 قبل از رسلمنیا از هم جدا خواهند شد اما بر سر این دو کمربند در رسلمنیا هیچ مسابقه ای برگزار می شود. مسابقه بر سر کمربند بین قاره ای و ایالات متحده جز برنامه های کمپانی نیست و در رسلمنیا مسابقه ای بر سر این کمربندها برگزار نمی شود.

.:: لیست افراد قطعی در رسلمنیا 2 ::.

پی پر ویو رسلمنیا نزدیک است و با توجه به برنامه های فعلی که به خوبی در حال جلو رفتن است کمپانی مجازی 10 کشتی گیر قطعی را برای رسلمنیا تبلیغ کرده است.

1- جان سینا

2- شان مایکل

3- رندی اورتن

4- کودی رودز

5- راب ون دم

6- دنیل براین

7- رومن رینز

8- دین امبروز

9- سی ام پانک

10- براک لزنر

.:: اتفاقات بعد از رسلمنیا ::.

بعد از رسلمنیا که استوری های طولانی و پرماجرا به اتمام خواهد رسید ، استوری های جدیدی در کمپانی شروع خواهد شد. کمپانی بیشترین برنامه ها را برای کریس جریکو و لوک هارپر دارد که این دو کشتی گیر استوری های برتر را در دست می گیرند. البته این بستگی به فعالیت کاربران دو کشتی گیر دارد و در صورت فعالیت کم ممکن است برنامه های کمپانی مجازی تغییر کند.

.:: 5 کشتی گیر فعال و حرفه ای از نظر مدیریت وبسایت ::. 

کاربران زیاد و فعالی در مجازی حضور دارند اما از بین تمامی کاربران ، 5 کشتی گیر برتر که از نظر سیاست بازی ، کار با میکروفون ( صحبت در شوء ها ) ، گزارش مسابقات و دخالت ها ، استوری ها و درگیری های انجام شده انتخاب شدند.

1- جان سینا

2- رومن رینز

3- دنیل براین

4- براک لزنر

5- بری وایت

.:: غیبت مارک هنری ::.

مارک هنری که پس از شکست مقابل جان سینا در تی ال سی حضور پررنگی نداشت ، از این هفته در مسابقات حاضر نخواهد بود و حضور بعدی او برای پی پر ویو پی بک می باشد.

 

Myppv2.ir

 





مطالب مرتبط با این پست
.